- Выбор города
- Киев
- Львов
- Ивано-Франковск
Шановний Пацієнте!
Цей документ (далі – Правила), затверджений директором Товариства з обмеженою відповідальністю «Інститут вертебрології і реабілітації» (далі – Товариство або Медичний центр), є нормативним документом, який регламентує внутрішній режим і особливості перебування та обслуговування пацієнтів у Медичному центрі з метою забезпечення належного лікувально-профілактичного, санітарно-гігієнічного та епідеміологічного режиму Медичного закладу.
Правила розроблені на підставі Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», постанов і наказів державних органів, які регулюють діяльність в сфері охорони здоров’я.
Правила є обов’язковими для всіх пацієнтів та відвідувачів Медичного закладу. Кожен пацієнт має можливість ознайомитись з Правилами в куточку споживача.
Відповідно до вимог чинного законодавства процес надання медичних послуг (допомоги) фіксується у медичній документації. Вся медична документація, пов'язана з Вашим лікуванням, є обліковою та належить медичному центру ТОВ «ІНСТИТУТ ВЕРТЕБРОЛОГІЇ I РЕАБІЛІТАЦІЇ». Якщо дані діагностичних обстежень, висновки спеціалістів, які Пацієнт зробив в інших медичних закладах, потрібні для встановлення діагнозу, складання плану лікування, контролю за якістю втручання, то вони залучаються до медичної карти пацієнта та стають її невід’ємною частиною.
Інформація про факт перебування Пацієнта у медичному центрі ТОВ «ІНСТИТУТ ВЕРТЕБРОЛОГІЇ I РЕАБІЛІТАЦІЇ» (у т. ч. персональні дані), поставлений діагноз, проведенні медичні втручання тощо, є медичною таємницею і тому з нею можуть ознайомитися лише Пацієнт особисто чи представники Пацієнта, які мають належним чином оформлені повноваження, окрім випадків, визначених законом.
інформацію про стан здоров’я неповнолітніх дітей медик має повідомляти батькам (усиновлювачам), опікунам, піклувальникам (ч.2 ст.285 Цивільного кодексу України, ст. 39 Закону “Основи законодавства України про охорону здоров’я”).
якщо Пацієнт надає згоду на поширення такої інформації (ст. 21, ч. 2 Закону “Про
інформацію”);
під час судових розглядів, коли для реалізації своїх прав (забезпечення прав клієнтів — для юристів) необхідна інформація, яка становить об’єкт медичної таємниці та не підлягає розголошенню. Витребувати такі відомості можна в процесі розгляду справи в суді, подавши клопотання про витребування доказів на підставі ст. 137 Цивільного процесуального кодексу України.
якщо зберігання таємниці істотно загрожує здоров’ю і життю Пацієнта і/або інших осіб (небезпечні інфекційні захворювання);
у випадку залучення до лікування інших спеціалістів, для яких ця інформація є професійно необхідною.
Пацієнт має надати достовірні персональні дані, необхідні для реєстрації в МІС (медичній інформаційній системі) Інституту (прізвище, ім’я, по-батькові, контактний номер телефону, поштову та електронну адресу, дату народження).
Індивідуальна медична карта кожного пацієнта є власністю Медичного закладу і зберігається протягом усього періоду спостереження та надання медичних послуг, а потім в архіві Медичного закладу протягом 5 років
На консультації лікаря пацієнт отримує на руки наступні документи:
форма №028/о «Консультативний висновок спеціаліста»;
форма №028/о «Направлення на обстеження» (за потреби);
рецепт форма №1 (за потреби).
За попереднім замовленням до контакт центру або адміністратору на рецепції, не пізніше, ніж за 1 добу, пацієнт може замовити форму №027/о «Виписка із амбулаторної карти».
За окремим письмовим запитом Пацієнти, їх законні представники на підставі письмового звернення - заяви на ім'я директора інституту, мають право отримати копії медичної документації, а саме:
копія форми №028/о «Консультативний висновок спеціаліста»;
копія форми №028/о «Направлення на обстеження»;
копія форми №003-6/о «Інформована добровільна згода»;
копія/дублікат форми №027/о «Виписка із амбулаторної карти».
Документи та їх копії видаються на руки виключно за пред’явленням документа, що посвідчує особу.
Вся інформація, яка розміщується на Інтернет ресурсах Інституту, зокрема, його офіційному веб-сайті, носить лише інформаційно-рекомендаційний характер та не може трактуватися як медична документація, та як вказівка до її застосування по відношенню до особи Пацієнта.
Запис на прийом в Медичний центр проводиться попередньо, за день або кілька днів до бажаного візиту через контакт-центр або на ресепшені Медичного центру.
Прийом без попереднього запису в день прийому можливий тільки за наявності вільних місць у графіку роботи фахівця.
Пацієнт може отримати попередню інформацію про перелік послуг, їх вартість, порядок оплати та іншу потрібну йому інформацію у адміністраторів Медичного центру при особистому візиті або по телефону.
Пацієнт, під час запису по телефону або безпосередньо у Медичному центрі, може вибрати день і час прийому з наявних вільних місць у записі, про які йому повідомить адміністратор.
Пацієнт повинен прийти на прийом в Медичний центр в призначений день і час.
Якщо за певних причин пацієнт змушений змінити дату чи час лікування, про це необхідно повідомити адміністратора за день до запланованого прийому.Якщо скасування візитів відбувається систематично та без попередження у встановлені строки, заклад має право анулювати наступні заплановані прийоми. Надалі запис можливий лише на один візит вперед.
У разі періодичного (2 і більше разів) спізнення або пропуску візитів до лікаря без належного попередження, заклад може відмовити пацієнту в наданні послуг в подальшому.
У разі запізнення більше ніж на 10 хвилин, ми змушені будемо перенести всі процедури на наступний прийом.
Лікування є втручанням в унікальну біологічну систему організму людини і його результат не може бути повністю гарантованим. Від сумлінності виконання рекомендацій лікуючого лікаря Пацієнтом залежить ефективність лікування (діагностики).
Здійснення медичного втручання (застосування методів діагностики, профілактики або лікування, пов'язаних із впливом на організм людини) допускається лише за умови отримання Інформованої добровільної згоди пацієнта. Виключення з цього правила становлять випадки наявності ознак прямої загрози життю пацієнта за умови неможливості отримання з об’єктивних причин згоди на таке втручання від самого пацієнта чи його законних представників.
Щодо Пацієнта віком до 14 років (малолітнього пацієнта), а також пацієнта, визнаного в установленому законом порядку недієздатним, медичне втручання здійснюється після підписання Інформованої добровільної згода їх законних представників. Здійснення медичного втручання Пацієнту віком від 14 до 18 років допускається шляхом підписання Інформованої добровільної згоди пацієнтом та його законним представником.
Вибір пацієнтом або призначення лікуючого лікаря для кожного пацієнта відбувається відповідно до причини звернення та графіку прийому спеціалістів.
Згідно Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я" медичне втручання у закладі охорони здоров’я проводиться за призначенням лікаря. Жодна медична послуга в закладі охорони здоров’я (в тому числі лікувальний масаж) не може надаватися лише за бажанням пацієнта без призначення лікаря. Тому отримання пацієнтом консультації нашого лікаря перед проведенням медичного втручання є обов’язковим. Мета даної консультації: формулювання клінічного діагнозу, призначення лікування, виключення протипоказань та ймовірних ризиків для здоров’я Пацієнта при наданні послуг
Діагностичні та консультативні висновки спеціалістів інших медичних закладів обов’язково приймаються до уваги, але не можуть бути основою для видачі яких-небудь видів висновків фахівцями Медичного центру, призначення плану надання медичних послуг, отримання рекомендацій лікаря і проведення медичних маніпуляцій.
Отримання висновків і рекомендацій фахівців Медичного центру, проведення медичних маніпуляцій чи інших додаткових послуг Медичним центром можливе тільки після консультації лікаря або проходження обстеження саме у Медичному центрі.
Якщо Пацієнт перериває курс лікування з будь-яких причин, в тому числі об’єктивних, на термін більший 2 тижнів, він повинен пройти уточнюючу консультацію лікаря перед продовженням лікування.
Якщо Пацієнт проходить курс реабілітації протягом тривалого періоду (наприклад, кінезіотерапія, лікувально-профілактичний масаж, плановий курс ударно- хвильової терапії), – такий пацієнт зобов’язується проходити уточнюючу консультацію лікаря 1 раз на 6 місяців.
Мета уточнюючої консультації: уточнення діагнозу, протипоказань та ймовірних ризиків для здоров’я Пацієнта при наданні послуг, для застрахованих осіб- підтвердження або поновлення гарантації послуг.
В Інституті не дозволяється використання Пацієнтом власних лікарських засобів для ін’єкційного введення лікарем Інституту, оскільки медичний заклад в такому випадку не володіє інформацією про умови виробництва, постачання, зберігання та безпечність препарату.
Всі види послуг в Медичному центрі є платними. Вартість медичних та інших пов'язаних з ними послуг зазначена у Прайсі Інституту, який діє на дату надання Пацієнту послуги та розміщений в Куточку споживача.
Розрахунок проводиться шляхом внесення, як готівкових коштів, так і за безготівковим розрахунком.
Оплата лікування проводиться щоразу після візиту. У разі оплати по перерахунку на розрахунковий рахунок медичного закладу лікування проводиться після передоплати.
Пацієнту може надаватися знижка на вартість послуги згідно документа
«Положення про знижки», який розміщений у Куточку споживача.
Пацієнтам, які є клієнтами страхових компаній, рекомендуємо до початку лікування з’ясувати можливість оплати лікування зі своєю страховою компанією.
Пацієнт не має права відмовитись від оплати/вимагати повернення оплати фактично наданих послуг.
Факт надання медичних послуг та їх отримання Пацієнтом підтверджується Актом приймання-передачі наданих медичних послуг, підписаним Сторонами. У випадку неоформлення Акту приймання-передачі, підтвердженням факту надання медичних послуг (або взаємної згоди і зобов’язання обох сторін надати і прийняти такі послуги у випадку передплати) є оплата Пацієнтом таких послуг.
Ціни і структура прейскуранта можуть бути змінені, з чим можна ознайомитися на рецепції Медичного центру, або на сайті. Вартість оплаченої послуги фіксується на термін 24 місяці. По закінченню вказаного терміну перерахунок вартості здійснюється згідно діючого прейскуранту на дату візиту.
Пацієнт, який зайшов в Медичний центр, зобов’язаний зняти верхній одяг і здати його до шафи в холі, уточнити свій запис у адміністратора.
Пацієнт, який перебуває в Медичному центрі, повинен з повагою ставитися до персоналу і до інших пацієнтів, не дозволяти собі проявів грубості і безтактності. Його поведінка не повинна порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.
Для запису на всі види послуг Пацієнту необхідно звернутися до адміністратора. Якщо пацієнт прийшов до Медичного центру вперше, адміністратор заповнює спеціальну медичну карту, в якій будуть відображені загальні дані про пацієнта. При необхідності, на прохання адміністратора, пацієнт повинен пред’явити паспорт або страховий поліс, після чого пацієнт може чекати початку прийому в зоні очікування.
Час початку прийому лікаря може супроводжуватися невеликим очікуванням (це обумовлено тим , що у всіх пацієнтів різні проблеми та патології і тривалість консультації може перевищувати передбачений відрізок часу, тому початок наступної консультації може затримуватися).
Медичний заклад має право відмовити Пацієнту у наданні послуг у наступних випадках:
відмова Пацієнта у підписанні Інформованої згоди на медичне втручання, що фактично означає його незгоду на здійснення медичного втручання (шляхом підписання відмови від писання Інформованої згоди на медичне втручання);
надання Пацієнтом неповних та/або недостовірних даних про свою особу та/або стан свого здоров’я;
відмова Пацієнта пройти необхідні обов’язкові обстеження для уточнення діагнозу та об’єктивної оцінки загального стану здоров’я та/або ненадання Пацієнтом необхідних результатів аналізів;
виявлення у Пацієнта під час збору анамнезу, додаткового обстеження або в
процесі лікування протипоказань до надання медичних та інших пов’язаних з ними послуг, в т.ч. погіршення загального стану здоров'я Пацієнта напередодні надання медичних та/або інших пов’язаних з ними послуг (хвороба, травма, фізіологічні зміни тощо);
порушення Пацієнтом умов та порядку оплати медичних та інших пов’язаних з ними послуг (наприклад, виникнення заборгованості у Пацієнта за попередньо надані послуги);
невиконання Пацієнтом медичних приписів та/або порушення Пацієнтом рекомендованого лікарем режиму підготовки до надання медичних та/або інших пов’язаних з ними послуг (обмеження паління та/або вживання алкоголю, порушення дієти, прийому ліків тощо), що може ускладнити процес лікування та надання послуг;
невиконання Пацієнтом Правил внутрішнього розпорядку Інституту, та/або якщо між Пацієнтом і лікарем відсутня необхідна довіра, та/або відсутня достатня компетенція лікаря, та/або якщо у розпорядженні Інституту відсутні можливості, необхідні для проведення лікування (за виключенням випадків, коли така відмова загрожує життю Пацієнта чи здоров’ю населення);
пацієнтам, які прийшли на прийом в брудному одязі або з сильним специфічним запахом, неприйнятними в умовах Медичного центру
погрози чи образи в сторону працівників медичного закладу з боку Пацієнта;
застосування нецензурної лексики.
Категорично заборонено:
палити, розпивати алкогольні напої, вживати наркотичні або токсичні засоби на території Медичного центру, а також з’являтися на прийом до лікаря в стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння;
заважати іншим пацієнтам, голосно розмовляти, порушувати порядок;
поводити себе нахабно та застосовувати нецензурну лексику;
погрожувати чи ображати працівників медичного закладу;
приносити до Медичного центру холодну або вогнепальну зброю, демонструвати її персоналу або іншим особам;
заходити в кабінети в верхньому одязі;
приносити домашніх улюбленців (крім собак-поводирів) до медичного центру з метою збереження гігієни, уникнення можливих алергічних реакцій, надання безпеки та комфорту відвідувачам;
здійснювати фото-, відео-, аудіо- фіксацію дій працівників та / або відвідувачів Медичного центру;
виносити за межі приміщення Медичного центру будь-яке майно Медичного центру, у тому числі розхідні матеріали, медикаменти, та інше;
займатись у приміщеннях Медичного центру будь-якими видами торгівлі або обміну.
У разі небезпеки під час повітряної тривоги Пацієнт зобов’язаний залишити заклад та перейти в укриття або слідувати іншим вказівкам персоналу.
У разі оголошення повітряної тривоги та вимушеного припинення візиту:
Пацієнт зобов’язаний дотримуватися вимог пожежної безпеки, а також при виявленні джерел пожежі, інших джерел небезпеки чи об’єктів, що загрожують суспільній безпеці, відвідувач повинен негайно повідомити про це персоналу Медичного центру.
Медичний центр не несе відповідальності за збереження грошей, цінних речей і одягу пацієнтів (відвідувачів).
Медичний заклад має право здійснювати аудіозапис телефонних розмов Пацієнтом, вести фото та/або відео фіксацію. А також використовувати дані, що отримані внаслідок проведеної фото-, аудіо-, відео фіксації у разі виникнення конфлікту з метою встановлення істини та захисту законних прав та інтересів медичного закладу (в тому числі в правоохоронних органах, судових органах, при зверненні за правовою допомогою до адвокатів).
Гарний чат , швидко відповідають.Все зрозуміло.
Гарний чат , швидко відповідають.Все зрозуміло.
Хочу висловити щиру подяку лікарю-ревматологу, яка працює у...
Хочу висловити щиру подяку лікарю-ревматологу, яка працює у відділенні на Загорівській,23 - Коляденко Дарії Ігоревні! Чудовий спеціаліст та чуйна людина!
Дякую команді працівників ІВР в Івано-Франківську (вул. Чорновола, 99)...
Дякую команді працівників ІВР в Івано-Франківську (вул. Чорновола, 99) за надане професійне лікування. Через сидячу роботу виникли проблеми в шийному та поперековому відділах. Після консультації лікаря пройшла курс глибокого лікувального масажу плюс курс голко- і лазеро-терапії, наразі проходжу вже 2й курс кінезіотерапії по методиці David. Стан здоров'я вже помітно покращився: пройшли болі в попереку, головні болі і тіло загалом стало більш рухливим.
Пришла с болями в спине, постоянные защемление нерва. Было проведено...
Пришла с болями в спине, постоянные защемление нерва. Было проведено комплексное лечение. Хочу выразить огромную благодарность всему персоналу, девочки на ресепшен очень приветливые и понимающие, Андрей и Анатолий чудесные специалисты, реабилитолог Константин несмотря на молодой возраст, вел себя профессионально, грамотный специалист, работали на слабые стороны и спустя всего лишь месяц добились хороших результатов!